۱۳۸۸ فروردین ۲۱, جمعه

معرفی من

سلام به همه
این اولین سلام من به دنیای مجازی وبلاگهاست. به دوستان مجازی ام.
اسم من هستی هست. دقیقا به خاطر همین مشکل اسم هستی اسمم را دوست ندارم.همه وقتی مرامیبینند یا حتی نمیبینند میپرسند:هستی هستی؟اینه که اسم صبا را دوست دارم.ولی خب... بالاخره اسم من هستی هست و نمیشود هم کاری کرد.
25 سال دارم و مهر لیسانسم هنوز خشک نشده. راستش دنبال کار نبودم ولی احساس میکنم باید باشم چون خانه نشینی خسته ام کرده.
اینروزها حرفهای زیادی برای گفتن دارم. حرفهایی که هرگز به زبان نمی آیند. این خانه مجازی میتواند سنگ صبوری برای ناگفته های من باشد. نمیدانم آیا میشود اینجا من بدون سانسور باشم؟ منی بدون باید ها و نباید ها؟

۴ نظر:

هستی گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
هستی گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
هستی گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
حسین گفت...

دوست گرامی حال میتوان براحتی پیام گذاشت با سپاس امیدوارم این خانه پیوسته شادابی وسبزی بهاران شیراز راداشته باشد ومملو از شادی هاو . . باشد
موفق باشید